TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

LAUDE SMART INTERMODAL kupuje 4-osiową lokomotywę wielosystemową
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.08.2019 11:53:29 1 komentarz
LAUDE SMART INTERMODAL kupuje 4-osiową lokomotywę wielosystemową

LAUDE SMART INTERMODAL poszukuje dostawcy 4-osiowej lokomotywy wielosystemowej.

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawców był produktem wyłącznie fabrycznie nowym. Ma przyczynić się do rozwoju transportu intermodalnego - uruchomienia nowych tras.

Zamawiający wymaga dostarczenia lokomotywy wyłącznie fabrycznie nowej tj. zbudowanej z fabrycznie nowych elementów, zespołów, podzespołów i części, dotychczas nie eksploatowanych.

Winna posiadać m.in.:

- systemy bezpieczeństwa wymagane przepisami na terenie Polski i Europy

- system zasilania – DC 3kV, AC 25 kV 50Hz, AC 15kV 16,7Hz.

- układ osi Bo'-Bo'

- tłumienie drgań

- haki cięgłowe o zwiększonej wytrzymałości 1500 kN

- sprzęgi o zwiększonej wytrzymałości 1350 kN

- kabinę maszynisty spełniająca normy bezpieczeństwa pracy i ergonomii

Parametry:

- rozstaw toru 1435 mm

- system zasilania oraz skrajnia- zgodny z infrastrukturą kolejową w Polsce i Europie

- wózki odpowiadające wymaganiom UIC w zakresie bezpieczeństwa jazdy i własności dynamicznych

- moc min DC 6000 kW, AC 6400 kW.

- siła pociągowa - 300 kN

- zdolność prowadzenia składów o masie ok 3200 t bez masy lokomotywy

- liczba osi – 4

- nacisk na oś – 22,5t /oś wg EN 15528:2015

- maksymalna masa – 90 t wg EN 15528:2008

- długość pojazdu ze zderzakami –max. 18 980 mm

- szerokość pojazdu– max. 3012 mm pomiędzy poręczami

- minimalny promień łuku – 80 m

- hamulec postojowy sprężynowy na każdym wózku

- hamulce tarczowe

- hamulec elektrodynamiczny z rekuperacją

- licznik zużycia prądu zgodny z europejskimi i polskimi normami.

Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia w terminie do 18 miesięcy od podpisania umowy.

Oferty można składać do 12 września 2019 roku.

Kryteria oceny oferty to:

- oferowana cena 80%

- termin realizacji zamówienia 20%.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lokomotywa
  • Mateusz Włodarczyk – 12.08.2019

    Brawo Newag

  • Maciej Stadnik – 12.08.2019

    22,5t/oś... ciekawe🤔

  • One-eyed Jack – 12.08.2019

    Max. dł. póki co nie daje szans Newagowi z Griffinem

  • sphinx – 12.08.2019

    Po co ten limit długości? Jakie to ma znaczenie w eksploatacji loka? Dziwnym trafem 18,98m to co do centymetra długość Vectrona...

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....